הרשם לאתר | התחבר | צור קשר
הגעת מאתר: 4h.co.il
 
       
   
שאלות נפוצות

ש: היכן ניתן למסור מצלמה לתיקון?

ת: 1. ניתן למסור מצלמה בכל אחד מהסניפים הבאים:

קניון ירושלים (מלחה)
קומת קרקע, שער תלתן
02-6799447

סניף מרכז כלל
רחוב יפו 97 ,ירושלים. (סניף מקצועי)
פוטו נסים - מרכז כלל קומה C2 חנות 222,
טל': 02-6234545

סניף הר חוצבים ירושלים
קריית המדע 4 , הר חוצבים ,ירושלים
טלפון -025880662

סניף חיפה
צומת הצ"ק פוסט ,רחוב בר יהודה 300
04-9111111

סניף מרכז העיר נתניה
רחוב : שמואל הנציב 10, נתניה
09-8617803

סניף נתניה - קניון עיר ימים
קניון עיר ימים, צ. פולג
097726019

נמל תל אביב
כניסה הראשית לנמל
יורדי הסירה 1
טל: 035178885
סניף הוד השרון
קאמרה ב"חצי חינם" הוד השרון
רחוב הרקון 2 , הוד השרון , בצמוד לקניון שרונים (בתוך לובי סניף חצי חינם)
טלפון: 09-7429797
סניף חולון
קאמרה ב"חצי חינם" חולון
רחוב המרכבה 31 , חולון
טלפון: 03-5595236
סניף ראשון לציון
קאמרה ב"חצי חינם" ראשל"צ
רחוב הלח"י 16, ראשל"צ מערב , בתוך לובי חצי חינם .
טלפון: 03-9522265
סניף באר שבע
קאמרה באר שבע בשדרה השביעית
השדרה השביעית (צמוד לביג) דרך חברון 48 .
08-6237752
סניפי אילת
קאמרה אילת
דרך הערבה 4 ,אילת , ממול שדה התעופה.
08-6326622

סניף טיילת המלך שלמה
קאמרה אילת בטיילת
טיילת המלך שלמה , מלון לגונה
08-9515511

2. ניתן להוריד טופס ולשלוח את החבילה למעבדה ישירות

שאלה: כמה זמן אורך תיקון המוצר?

תשובה: זמן התיקוןנקבע מרגע הגעת וקליטת המוצר התקול במעבדה . לאחר מסירת המוצר לתיקון מקבל הלקוח טופס מסירת תיקון. ניתן לבדוק און ליין את מצב התיקון או לפנות באמצעות הפניות באתר.

שאלה: האם ישנה עלות בדיקה?

תשובה: במידה והמוצר אינו מוגדר כמוצר "במסגרת אחריות", בין אם לא נרכש מאיתנו או בין אם פגה תקופת אחריות ובין אם התקלה אינה במסגרת האחריות (כגון ולדוגמא מוצר שניזוק על ידי :שבר, מכה, קורוזיה ,נוזלים ,סוללות, חול וכ').

במידה ויחליט הלקוח שאינו מעוניין לתקן את המצלמה ישלם דמי בדיקה בסך 50 ₪, ו 100 ש"ח עבור מצלמת וידאו ו\או DSLR. הסיבה לכך נעוצה בכך , שהמעבדה מעצם הבדיקה מגיעה למצב שהמוצר כבר נמצא במצב בשלב של פירוק ומוכן לתיקון ולמעשה חלק ניכר מעבודת התיקון כבר נעשיתכבר באותו שלב.

שאלה: מהיא עלות התיקון?

תשובה: עלות התיקון תקבע על ידי צוות המעבדה בהתאם לתקלה, ורק לאחר אישור התיקון על ידי הלקוח תתוקן המצלמה.ישנם מקרים שהמעבדה תציע ללקוח אפשרות לשדרוג המוצר התקול וזאת בהסכמה והחלטה בלעדית של הלקוח ורק לאחר הסכמתו תבוצע עסקה מסוג שכזה.

שאלה: מסרתי מוצר לתיקון ואני רוצה לבדוק מה הסטאטוס שלו

תשובה: אם בידך מספר תיקון תוכל לבדוק את הסטאטוס שלו.

שאלה: מה כוללת תעודת האחריות?

תשובה: במסגרת רכישת מוצר מבית 4h מצורפת תעודת אחריות אשר מונה גם תנאי תעודת האחריות.

שאלה: בצעתי רכישה של מוצר דרך אתר מסויים וההזמנה שלי לא קיימת בקבוצת H4.

תשובה: ההזמנות מתקבלות במשרדי הקבוצה עד 72 שעות מרגע ביצוען. אם קרה ולא קיבלת טלפון מאיתנו , אנא פנה אלינו

שאלה: ביצעתי הזמנה ואני מעוניין לדעת מה הסטאטוס שלה.

תשובה: אם בידך מספר הזמנה תוכל לבדוק מה הסטאטוס שלה.

שאלה: לאחר בדיקת סטאטוס ההזמנה קבלתי מס חבילה כיצד אני בודק היכן היא?

תשובה: אם החבילה נשלחה באמצעות "דואר ישראל" ניתן לפנות לאתר האינטרנט בכתובת או להתקשר לסניף באזור מגוריך ולהצטייד במספר החבילה שנמסר לך.

מוקדי שליחים ברחבי הארץ

מוקד

כתובת

טלפון

פקס

אשדוד

ההדרים 36

08-8564101 / 024

08-8529335

באר שבע

שד' הנשיאים 7

08-6295832 / 04

08-6295830

השרון

בית המילניום רחוב התדהר 3, אזור תעשיה רעננה צפון

09-7613000

09-7613010

חיפה

מוסכים 24, צ'ק פוסט

04-8818500

04-8818510

ירושלים

בית הדפוס 3

02-5312155 / 40

02-5312139

לוד

היצירה 10, א.ת. רמתה

08-9248059 / 60

08-9248106

נס ציונה

הבנים 3

08-9400795

03-6303166

נתניה

יד חרוצים 2

09-8659765 / 6

09-8659771

פתח תקוה

צבי ברגמן 18

03-9349690

03-9349731

ראשל"צ

אליהו איתן 20

03-9535200/1/2

03-9535210

רמת גן

א.ת. בני ברק

03-6170514/5

03-6165454

תל אביב

ממגורות חיטה

03-6170500

03-6165222

שאלה: רכשתי מוצר שהוגדר כמחודש .מה זה מצלמות מחודשות?

תשובה: המושג "מחודש" נותן ללקוח את האופציה לרכוש מוצרים של יצרניות מובילות וגדולות במחיר טוב יותר מבלי להתפשר על האיכות.

למה לרכוש חדש אם אפשר לקבל את אותו המוצר בדיוק במחיר זול יותר?

היצרניות הגדולות מציעות לצרכן מוצר מחודש עם אחריות מקורית ומדיניות זהה למוצר חדש.

לפי מחקרים, מוצרים מחודשים מתקלקלים פחות. איך זה יכול להיות?

פשוט מאוד, כי כל מוצר מחודש עובר ביקורת איכות מקפידה ובדיקה מלאה. מוצר חדש אינו עובר את ביקורת האיכות הזאת.

בהשוואה יחסית , מתוך 10 מוצרים שמוחזרים למעבדה לצורך תיקון – רק אחד מהם הוא מחודש.

עפ"י סקרים וסטטיסטיקות, לקוח אמריקאי שרכש מוצר מחודש לא יחזור לקנות מוצר חדש. אז למה לא להפוך להיות צרכנים חכמים?

יש מס' תהליכים שגורמים ליצרן לשים תווית "מחודש" על מוצר חדש.

עפ"י חוקי ארצות ארה"ב , כל אחד מהתהליכים הנ"ל, מחייבים את היצרן לשים על מוצר כל שהוא, תווית "מחודש":

  • רוב חנויות האלקטרוניקה הגדולות בארה"ב מציעות ללקוח החזר כספי מלא תוך 30 יום מיום הרכישה אם הלקוח אינו מעוניין במוצר מכל בחינה. כמובן שהמוצר המוחזר חייב להיות במצב חדש לחלוטין עם כל האביזרים באריזה המקורית. המוצרים המוחזרים, נשלחים ליצרן, עוברים פס מיוחד של בקרת איכות ונארזים לשם מכירתם כמחודשים.
  • לעיתים קרובות, בזמן ההובלה מהיצרן לחנות (אוניות,מטוסים,משאיות) אריזת המוצר נפגמת. מוצר שאריזתו נפגמה לא יכול להימכר כחדש וחוזר ליצרן לאותו פס בקרת האיכות המיוחד ונארז מחדש כמוצר מחודש.
  • לעיתים, אחד מחלקי המוצר נמצא פגום. במקרה כזה, המוצר מוחזר ליצרן אשר מחליף את החלק הפגום, מעביר את המוצר בפס בקרת האיכות המיוחד והמוצר יוצא חזרה לשוק עם תווית "מחודש".
  • לעיתים בזמן הייצור במפעל היצרן, המוצר מקבל שריטות קטנות אשר בד"כ אינן נראות לעין. המוצר הנ"ל מקבל תווית "מחודש" באופן אוטומטי.
  • במקרים של עודפי מלאי, המוצרים העודפים נמכרים כמחודשים. ז"א שאם יצרן מסוים, ייצר כמות של כמה אלפי או עשרות אלפי מוצרים מעל דרישות השוק, המוצרים העודפים נארזים באריזה מחודשת למרות שמדובר במוצרים חדשים לחלוטין.
  • האריזה נפתחה לצורך הצגת המוצר ללקוח בחנות = מוצר מחודש.
 

 

  פורטל אינטרנט | חנות וירטואלית | בניית אתרים
פורטל אינטרנט - חנות וירטואלית
עמוד הבית | אודותינו | כתבות | פורומים | כניסה לחברים | תקנון
שאלות נפוצות | מכתבי תודה | מדריכי שימוש בעברית | צור קשר
© 2017, 4H אתר השירות . כל הזכויות שמורות