ש: היכן ניתן למסור מצלמה לתיקון?
ת: 1. ניתן למסור מצלמה בכל אחד מהסניפים הבאים:
קניון ירושלים (מלחה) קומת קרקע, שער תלתן 02-6799447
סניף מרכז כלל רחוב יפו 97 ,ירושלים. (סניף מקצועי) פוטו נסים - מרכז כלל קומה C2 חנות 222, טל': 02-6234545
סניף הר חוצבים ירושלים קריית המדע 4 , הר חוצבים ,ירושלים טלפון -025880662
סניף חיפה צומת הצ"ק פוסט ,רחוב בר יהודה 300 04-9111111
סניף מרכז העיר נתניה רחוב : שמואל הנציב 10, נתניה 09-8617803
סניף נתניה - קניון עיר ימים קניון עיר ימים, צ. פולג 097726019
נמל תל אביב כניסה הראשית לנמל יורדי הסירה 1 טל: 035178885
סניף הוד השרון קאמרה ב"חצי חינם" הוד השרון רחוב הרקון 2 , הוד השרון , בצמוד לקניון שרונים (בתוך לובי סניף חצי חינם) טלפון: 09-7429797
סניף חולון קאמרה ב"חצי חינם" חולון רחוב המרכבה 31 , חולון טלפון: 03-5595236
סניף ראשון לציון קאמרה ב"חצי חינם" ראשל"צ רחוב הלח"י 16, ראשל"צ מערב , בתוך לובי חצי חינם . טלפון: 03-9522265
סניף באר שבע קאמרה באר שבע בשדרה השביעית השדרה השביעית (צמוד לביג) דרך חברון 48 . 08-6237752
סניפי אילת קאמרה אילת דרך הערבה 4 ,אילת , ממול שדה התעופה. 08-6326622
סניף טיילת המלך שלמה קאמרה אילת בטיילת טיילת המלך שלמה , מלון לגונה 08-9515511
2. ניתן להוריד טופס ולשלוח את החבילה למעבדה ישירות
שאלה: כמה זמן אורך תיקון המוצר?
תשובה: זמן התיקוןנקבע מרגע הגעת וקליטת המוצר התקול במעבדה . לאחר מסירת המוצר לתיקון מקבל הלקוח טופס מסירת תיקון. ניתן לבדוק און ליין את מצב התיקון או לפנות באמצעות הפניות באתר.
שאלה: האם ישנה עלות בדיקה?
תשובה: במידה והמוצר אינו מוגדר כמוצר "במסגרת אחריות", בין אם לא נרכש מאיתנו או בין אם פגה תקופת אחריות ובין אם התקלה אינה במסגרת האחריות (כגון ולדוגמא מוצר שניזוק על ידי :שבר, מכה, קורוזיה ,נוזלים ,סוללות, חול וכ').
במידה ויחליט הלקוח שאינו מעוניין לתקן את המצלמה ישלם דמי בדיקה בסך 50 ₪, ו 100 ש"ח עבור מצלמת וידאו ו\או DSLR. הסיבה לכך נעוצה בכך , שהמעבדה מעצם הבדיקה מגיעה למצב שהמוצר כבר נמצא במצב בשלב של פירוק ומוכן לתיקון ולמעשה חלק ניכר מעבודת התיקון כבר נעשיתכבר באותו שלב.
שאלה: מהיא עלות התיקון?
תשובה: עלות התיקון תקבע על ידי צוות המעבדה בהתאם לתקלה, ורק לאחר אישור התיקון על ידי הלקוח תתוקן המצלמה.ישנם מקרים שהמעבדה תציע ללקוח אפשרות לשדרוג המוצר התקול וזאת בהסכמה והחלטה בלעדית של הלקוח ורק לאחר הסכמתו תבוצע עסקה מסוג שכזה.
שאלה: מסרתי מוצר לתיקון ואני רוצה לבדוק מה הסטאטוס שלו
תשובה: אם בידך מספר תיקון תוכל לבדוק את הסטאטוס שלו.
שאלה: מה כוללת תעודת האחריות?
תשובה: במסגרת רכישת מוצר מבית 4h מצורפת תעודת אחריות אשר מונה גם תנאי תעודת האחריות.
שאלה: בצעתי רכישה של מוצר דרך אתר מסויים וההזמנה שלי לא קיימת בקבוצת H4.
תשובה: ההזמנות מתקבלות במשרדי הקבוצה עד 72 שעות מרגע ביצוען. אם קרה ולא קיבלת טלפון מאיתנו , אנא פנה אלינו
שאלה: ביצעתי הזמנה ואני מעוניין לדעת מה הסטאטוס שלה.
תשובה: אם בידך מספר הזמנה תוכל לבדוק מה הסטאטוס שלה.
שאלה: לאחר בדיקת סטאטוס ההזמנה קבלתי מס חבילה כיצד אני בודק היכן היא?
תשובה: אם החבילה נשלחה באמצעות "דואר ישראל" ניתן לפנות לאתר האינטרנט בכתובת או להתקשר לסניף באזור מגוריך ולהצטייד במספר החבילה שנמסר לך.
מוקדי שליחים ברחבי הארץ |
|
מוקד |
כתובת |
טלפון |
פקס |
אשדוד |
ההדרים 36 |
08-8564101 / 024 |
08-8529335 |
באר שבע |
שד' הנשיאים 7 |
08-6295832 / 04 |
08-6295830 |
השרון |
בית המילניום רחוב התדהר 3, אזור תעשיה רעננה צפון |
09-7613000 |
09-7613010 |
חיפה |
מוסכים 24, צ'ק פוסט |
04-8818500 |
04-8818510 |
ירושלים |
בית הדפוס 3 |
02-5312155 / 40 |
02-5312139 |
לוד |
היצירה 10, א.ת. רמתה |
08-9248059 / 60 |
08-9248106 |
נס ציונה |
הבנים 3 |
08-9400795 |
03-6303166 |
נתניה |
יד חרוצים 2 |
09-8659765 / 6 |
09-8659771 |
פתח תקוה |
צבי ברגמן 18 |
03-9349690 |
03-9349731 |
ראשל"צ |
אליהו איתן 20 |
03-9535200/1/2 |
03-9535210 |
רמת גן |
א.ת. בני ברק |
03-6170514/5 |
03-6165454 |
תל אביב |
ממגורות חיטה |
03-6170500 |
03-6165222 | |
שאלה: רכשתי מוצר שהוגדר כמחודש .מה זה מצלמות מחודשות?
תשובה: המושג "מחודש" נותן ללקוח את האופציה לרכוש מוצרים של יצרניות מובילות וגדולות במחיר טוב יותר מבלי להתפשר על האיכות.
למה לרכוש חדש אם אפשר לקבל את אותו המוצר בדיוק במחיר זול יותר?
היצרניות הגדולות מציעות לצרכן מוצר מחודש עם אחריות מקורית ומדיניות זהה למוצר חדש.
לפי מחקרים, מוצרים מחודשים מתקלקלים פחות. איך זה יכול להיות?
פשוט מאוד, כי כל מוצר מחודש עובר ביקורת איכות מקפידה ובדיקה מלאה. מוצר חדש אינו עובר את ביקורת האיכות הזאת.
בהשוואה יחסית , מתוך 10 מוצרים שמוחזרים למעבדה לצורך תיקון – רק אחד מהם הוא מחודש.
עפ"י סקרים וסטטיסטיקות, לקוח אמריקאי שרכש מוצר מחודש לא יחזור לקנות מוצר חדש. אז למה לא להפוך להיות צרכנים חכמים?
יש מס' תהליכים שגורמים ליצרן לשים תווית "מחודש" על מוצר חדש.
עפ"י חוקי ארצות ארה"ב , כל אחד מהתהליכים הנ"ל, מחייבים את היצרן לשים על מוצר כל שהוא, תווית "מחודש":
- רוב חנויות האלקטרוניקה הגדולות בארה"ב מציעות ללקוח החזר כספי מלא תוך 30 יום מיום הרכישה אם הלקוח אינו מעוניין במוצר מכל בחינה. כמובן שהמוצר המוחזר חייב להיות במצב חדש לחלוטין עם כל האביזרים באריזה המקורית. המוצרים המוחזרים, נשלחים ליצרן, עוברים פס מיוחד של בקרת איכות ונארזים לשם מכירתם כמחודשים.
- לעיתים קרובות, בזמן ההובלה מהיצרן לחנות (אוניות,מטוסים,משאיות) אריזת המוצר נפגמת. מוצר שאריזתו נפגמה לא יכול להימכר כחדש וחוזר ליצרן לאותו פס בקרת האיכות המיוחד ונארז מחדש כמוצר מחודש.
- לעיתים, אחד מחלקי המוצר נמצא פגום. במקרה כזה, המוצר מוחזר ליצרן אשר מחליף את החלק הפגום, מעביר את המוצר בפס בקרת האיכות המיוחד והמוצר יוצא חזרה לשוק עם תווית "מחודש".
- לעיתים בזמן הייצור במפעל היצרן, המוצר מקבל שריטות קטנות אשר בד"כ אינן נראות לעין. המוצר הנ"ל מקבל תווית "מחודש" באופן אוטומטי.
- במקרים של עודפי מלאי, המוצרים העודפים נמכרים כמחודשים. ז"א שאם יצרן מסוים, ייצר כמות של כמה אלפי או עשרות אלפי מוצרים מעל דרישות השוק, המוצרים העודפים נארזים באריזה מחודשת למרות שמדובר במוצרים חדשים לחלוטין.
- האריזה נפתחה לצורך הצגת המוצר ללקוח בחנות = מוצר מחודש.
|